Informace pro návštěvníky

20.11.2010 17:38

K založení nového webu mě vedlo hlavně zachování starších zpráv, které byly na původním webu www.chrti.cz. Tyto jsou zřejmě již nefunkční. Veliké díky panu Rojíčkovi, webmasterovi těchto stránek. Bohužel u těchto starých zpráv již někdy nejsou funkční odkazy na fotogalerie a to je škoda. Mám spoustu CD s fotkami, proto jsem se rozhodla, že založím stránky nové.

Prozatím zde budou přibývat pouze archivní zprávy. Pokusím se dát dohromady celou historii mých whippetek a akcí, které jsme společně absolvovaly. Proto bude spousta fotek pouze skenovaných, tudíž asi méně kvalitních. Možná jsem si naložila velké břímě, bude to pořádný kus práce (pokud se tomu tak dá říct), ale dělám to ráda, tak se mi to snad časem podaří dotáhnout až k začátku založení stránek www.chrti-whippet.webnode.cz